WALORY KOMERCYJNE:

Wycinanka to nie tylko zabawka, ale także skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki swojej trwałości, atrakcyjności i uniwersalności, wycinanka zapewnia długotrwały efekt reklamowy.

Dłuższy okres życia
Wycinanka, w przeciwieństwie do zwykłej ulotki, często zostaje zachowana przez dłuższy czas, np. jako ozdoba pokoju dziecięcego lub element kolekcji i po prostu staje się pamiątką.

Umieszczenie informacji komercyjnych w kontekście ciekawych faktów sprawia, że są one lepiej zapamiętywane.

Na przykład, obok informacji o zabytku można umieścić logo lokalnej restauracji, sugerując, że po zwiedzaniu warto tam zajrzeć.

Efekt domina

Dziecko, które wykonało wycinankę, opowiada o niej swoim rówieśnikom, co prowadzi do dalszej promocji marki. Wycinanka może stać się tematem rozmów w szkole, przedszkolu czy w domu, co zwiększa zasięg kampanii.

Wycinanka może zatem służyć jako wizytówka, gadżet reklamowy, element kampanii edukacyjnej czy nawet mini dzieło.

Uniwersalny zamiennik wizytówki

Oprócz informacji kontaktowych, wizytówka z wycinanką może zawierać zaproszenie na wydarzenie, kod rabatowy lub mini-quiz.

Optymalizacja kosztów:

jest jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych.

W porównaniu do typowych gadżetów, wycinanka jest zdecydowanie tańszym, a jednocześnie bardziej oryginalnym pomysłem reklamowym.

Wysoki stosunek jakości do ceny sprawia, że wycinanka jest wyjątkową atrakcyjną opcją dla przedsiębiorstw.

Darmowe pozycjonowanie:

Kod QR umieszczony na wycinance kieruje użytkowników na stronę internetową, zwiększając ruch organiczny i poprawiając widoczność marki w wyszukiwarkach.
Dzięki kodowi QR zwiększysz ruch na swojej stronie internetowej bez dodatkowych kosztów.

Model autobusu firmy transportowej

AWERS

[A] informacje ogólne
[B] ciekawostki o pojeździe, takie jak o zamontowanych kamerach, monitorach, rozkładanych fotelach, itp.
[C] kod QR łącznie z danymi teleadresowymi
[D] dodatkowe informacje (tu: godziny otwarcia)

reWERS

(lustrzane odbicie – po wycięciu obie strony powinny się nałożyć)

[A] informacje dot. bezpieczeństwa jazdy (tu np.: zakazie rozmowy z kierowcą, obowiązku zapięcia pasów)
[B] Kod QR, z danymi formy
[C] opis zalet autobusu budujące przewagę konkurencyjną jak tu o możliwości zaparzenia herbaty czy kawy
[D] informacje edukacyjne o segregacji odpadów i wyrzucenia do kosza oraz możliwości użycia taśmy klejącej